wtorek, 2 czerwca 2020

witajcie i żegnajcie :(((((

Moi Drodzy

Na początku mojej notatki chciałam Was przeprosić ,że tak długo nie pisałam .
Długo o tym myślałam  doszłam do wniosku ,że moja strona nie ma sensu żeby istniała :(
Nie jest to dla mnie łatwe :( bo  fotografia jest moją pasją od 10 lat :) zaraził mnie nią mój Chrzestny ,którego niestety już wśród Nas nie ma :( ,ale  nie będę pisać o tym...

Chciałam Wam Wszystkim podziękować ,że odwiedzaliście mojego bloga :* komentowaliście :* Najbardziej dziękuję Gosi :* i Justynie wiernym czytelniczkom :* jeżeli kogoś pominęłam to przepraszam :(
Kończę też ze swoją pasją :(   tak po prostu wyszło :(   będzie mi tego brakować :(

Wiele razy dawano mi do zrozumienia ze  fotografia nie jest dla mnie :( łatwo nie było ,ale starałam się nie poddawać :) jednak  od dłuższego czasu :( a właściwie już rok temu  i to osoby z mojego otoczenia :( dały mi do zrozumienia ,że  nie jestem potrzebna  do robienia zdjęć :( ok są lepsi :) wiem ja profesjonalistką nie jestem i nie  będę .... ,ale lubiłam robić dla kogoś zdjęcia  sprawiało mi to radość  niestety się skończyło :(


                                                        Przepraszam :(
                                                                                                            Ania

1 komentarz:

  1. Aniu
    Nie słuchaj tych, którzy chcą Ci wmówić, że fotografia nie jest dla Ciebie. Jeśli to kochasz, jeśli wciąga Cię robienie zdjęć, to rób to nadal nie dla krytyków, ale dla własnej przyjemności. Posiadanie hobby to coś, co przede wszystkim nam powinno sprawiać przyjemność a jeśli sprawia ją też innym, to dodatkowy bonus. Rób to, co podpowiada Ci serce i zdrowy rozsądek. Nie słuchaj nie zawsze trafnych rad innych.
    Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń